Ofte stilte spørsmål
Forskjellen handler i hovedsak om hvor tett vi jobber sammen og hvor mye ansvar vi tar. Med den minste pakken får du trygghet og jevn oppfølging, mens de større pakkene gir mer strategisk hjelp, tettere dialog og konkret ansvar for vekst og utvikling.
Det kommer an på hvilke mål og utfordringer du har, men her er noen eksempler på ting vi ofte gjør for kundene våre:
Nyhetsbrev som redder forlatte handlekurver, skaper mersalg og innhenter omtaler
A/B-testing av landingssider og kjøpsflyt
Mersalg i handlekurv og på takkeside
Smarte produktanbefalinger og kryssalg
Oppsett av enkle annonser for å skape trafikk hvis ingen annen annonsering er aktiv
Vi tilpasser alltid tiltakene til butikken og budsjettet ditt – målet er å skape mest mulig verdi.
Du får en egen Slack-kanal hvor du enkelt kan stille spørsmål, få raske svar og følge med på fremdriften. Vi jobber jevnt gjennom måneden, gir deg status, og sørger for at du alltid vet hva vi gjør – og hvorfor.
Nei. Avtalen har én måneds oppsigelsestid. Du kan avslutte når som helst, og vi jobber ut inneværende og neste måned etter oppsigelse.
Ingen problem – det er nettopp derfor du inngår en avtale med oss. Vi analyserer situasjonen din og gir deg enkle anbefalinger, prioritert etter hva som gir mest effekt. Du trenger ikke ha alt klart selv.